Obchodní podmínky
Vážené klientky, vážení klienti,
jsme velmi rádi, že jste si vybrali náš salon a chtěli bychom Vás informovat o našich obchodních podmínkách a tím předejít možným nedorozuměním. Všechna pravidla jsme připravili tak, abychom maximálně zpříjemnili Váš pobyt v našem salonu. Velmi si Vás jako klientů vážíme a proto je kvalita služby, Vaše pohodlí a spokojenost na prvním místě.
Budeme velmi rádi, pokud Vaše návštěva v našem salonu splní Vaše očekávání. Pro jakékoliv náměty nebo připomínky nás, prosím kontaktujte na tel. +420 777 641 274 nebo na e-mail: info@heliena.cz.
Děkujeme Vám za pochopení a respektování nastavení pravidel a těšíme se na Vaši návštěvu.
Provozovna: Kosmetika Heliena (Studio Kamaela), Neklanova 116/16, Praha 2 – Vyšehrad, 128 00
Poskytovatelka: Helena Smitková, DiS., IČ: 01049216
1. Základní ustanovení
Tyto všeobecné obchodní podmínky upravují právní závazkové vztahy mezi poskytovatelem služeb/prodávajícím uvedených na www.heliena.cz v provozovně Kosmetika Heliena (Studio Kamaela), Neklanova 116/16, Praha 2 – Vyšehrad, 128 00 a kupujícím poskytovaných služeb nebo produktů.
Poskytovatel poskytuje kosmetické služby, poradenskou činnost, prodej zboží dle živnostenského oprávnění a dokladů osvědčujících odbornou způsobilost k vykonávaným činnostem.
Objednáním konkrétního termínu služby nebo objednáním dárkového poukazu (osobně, telefonicky, emailem, SMS) souhlasí kupující (klient) se všeobecnými obchodními podmínkami provozovatele.
Nesouhlasí-li kupující (klient) s těmito obchodními podmínkami, má možnost služby salonu nevyužít.
2. Objednávka termínu služby
Termín služby
Termín služby je potřeba dohodnout a rezervovat předem (osobně, telefonicky, emailem, SMS). Objednaný termín se stává závaznou objednávkou.
Na objednaný termín se prosím dostavte s dostatečným předstihem. V případě pozdního příchodu budeme nuceni Váš termín služby zkrátit s ohledem na termín dalšího klienta.
Pokud se nemůžete v dohodnutém termínu dostavit, informujte o tom předem výhradně telefonicky, nejpozději však 24 hodin před zahájením termínu poskytování služby. Pokud Vaši návštěvu nezrušíte minimálně 24 hodin předem, bude Vám účtován storno poplatek ve výši 50 % z hodnoty služby. Vyhrazujeme si právo na okamžitou úhradu přes QR kód/bankovní převod se splatností 3 pracovních dní. Storno poplatek je vystaven z důvodu nevyužití prostoru pro ošetření, které nám přináší fixní náklady a nemožností přeobsadit daný termín jiným klientem.
V případě několikahodinových balíčků služeb (např. ošetření více členů rodiny, apod.), požadavku více služeb v jeden den či požadavku konkrétního dne a času je možné, že nabídka termínů pro poskytnutí služeb v nejvyšší kvalitě bude omezená.
Stejně tak kvůli Vaší preferenci termínu služby v určitý den a čas se může stát, že Vám bude nabídnut termín s časovou prodlevou.
Prosím kontaktujte nás před zakoupením balíčku, pokud máte omezený časový prostor. Zakoupený dárkový poukaz je nevratný a po datu platnosti nevyužitelný.
Platba za rezervovaný termín
Platba za rezervovaný termín je možná hotově. Po osobní domluvě je možná platba QR kódem, případně převodem na účet. Pokladní doklad bude vydán na požádání na recepci salonu.
Důležité informace
U každé procedury jsou známy kontraindikace, o kterých Vás budeme informovat osobně. V případě, že některou z kontraindikací trpíte, služba Vám v rezervovaném termínu nemůže být poskytnuta. U některých kosmetických služeb je zákazník /klient povinen před každým vyplnit informovaný souhlas. Bez informovaného souhlasu nemůže být služba provedena. Zároveň nás, prosím, předem informujte o alergiích a jiných zdravotních komplikacích. I drobný zdravotní problém může způsobit nepříjemnost po ošetření.
Odmítnutí termínu ze strany poskytovatele
Termín služby může být odmítnut v těchto případech:
-
zákazník trpí kontraindikacemi, zabraňujícímu poskytnutí služby.
-
zákazník se dostaví na ošetření v podnapilém stavu, nebo pod vlivem návykových látek.
-
zákazník se dostaví na ošetření s akutními zdravotními problémy.
-
zákazník se dostaví na ošetření v nevyhovujícím hygienickém stavu.
Osobní věci a cennosti
Provozovatel nenese odpovědnost za osobní věci a cennosti klienta během i po poskytování služby.
Ceníky
Ceníky jsou k nahlédnutí v salonu a na webových stránkách provozovatele. Ceny platí pro základní provozní dobu dle objednávek. Nejsme plátci DPH.
Prodej produktů
Produkty lze reklamovat pouze v původním balení a neotevřené, a to v zákonné době a zákonným způsobem.
Dárkové poukazy
Má-li zákazník dárkový poukaz na konkrétní službu nebo hodnotu a nedostaví-li se bez omluvy na rezervovaný termín, dárkový poukaz bude považován za uplatněný. Je-li dárkový poukaz vystaven na nominální částku, je částka v hodnotě objednané služby odečtena z hodnoty poukazu. Dárkový poukaz lze vyčerpat pouze na služby, nelze ho využít na nákup produktů. Dárkový poukaz lze vyčerpat pouze po dobu jeho platnosti, která je na něm vyznačena. Poté pozbývá platnosti a kupující nemá nárok na vrácení zaplacené částky.
Platbu dárkovým poukazem je nutno nahlásit před rezervací termínu služby pro ověření jeho platnosti a možnosti uplatnění.
Nevyčerpanou hodnotu dárkového poukazu nelze směnit zpět za hotovost.
Platnost dárkových poukazů je 6 měsíců od data vystavení. V případě zakoupení dárkových balíčků je platnost smluvená individuálně. Obvykle je maximálně po dobu 1 roku od data vystavení. Po této době se stává dárkový poukaz neplatným. Na poukazu bude uvedeno.
Platnost dárkového poukazu lze před koncem platnosti ve výjimečných případech prodloužit po osobní dohodě s provozovatelem. V případě propadlého poukazu nevzniká právo na vrácení zaplacené částky.
Dárkový poukaz platí na služby uvedené na poukazu. Změna je možná po ověření podmínek v salonu a po vzájemné dohodě.
Dárkový poukaz nelze čerpat na produkty, pokud to na poukazu není výslovně uvedeno. Služba hrazená dárkovým poukazem musí být objednána nejpozději 14 dní před koncem jeho platnosti.
Berte prosím zřetel na objednací lhůta našeho salónu. Obvyklá čekací doba je jeden až dva měsíce. S touto lhůtou prosím počítejte zejména při objednávkách na dárkový poukaz. Doporučujeme objednání termínů co nejdříve po vystavení poukazu s rezervou na jeho uplatnění.
3. Reklamace služby poskytnuté v rezervovaném termínu
Případnou reklamaci služby nebo nespokojenost, prosím uplatněte bezprostředně po provedení služby, před úhradou služby na recepci salonu.
Na případné pozdní reklamace může být brán zřetel pouze při špatném technologickém postupu nebo při použití vadného materiálu. Pozdní reklamaci lze uplatnit na recepci studia nebo e-mailu: mailto:info@heliena.cz
Pro posouzení dodatečné reklamaci je vždy nezbytné se dostavit na recepci salonu (po předchozí dohodě o čase návštěvy), kde bude Vaše reklamace posouzena.
Při reklamaci poskytnuté služby po opuštění salonu musí zákazník bezodkladně a hodnověrným způsobem doložit, že předmět reklamace souvisí s konkrétním pochybením provozovatele. Reklamace se podává písemně na adresu provozovatele. V případě bezpředmětné reklamace budou adekvátní náklady na její projednávání uplatněny na zákazníkovi.
Reklamační řád
Tento reklamační řád upravuje způsob a podmínky reklamace služeb poskytovaných provozovatelem služeb a prodejcem produktů firmou
Helena Smitková, DiS., IČ: 01049216, provozovna Kosmetika Heliena (Studio Kamaela), Neklanova 116/16, Praha 2 – Vyšehrad, 128 00.
Adresa pro doručování: Helena Smitková, DiS., datová schránka: jf7ngrw, email: info@heliena.cz
Telefonní číslo: +420 777 641 274
1. Za jaké vady poskytnutých služeb provozovatel odpovídá?
Provozovatel odpovídá za poskytnutí služby bez vady a v souladu s objednávkou. Shodou s objednávkou se rozumí zejména to, že služba odpovídá jejímu popisu a že trvá po uvedenou dobu.
2. Jaká je záruční doba?
Poskytované služby je možné reklamovat v průběhu jejich poskytování. Skryté vady reklamujte bez zbytečného odkladu po tom, co se o nich dozvíte.
3. Jaká práva z vadného plnění máte?
V případě, že Vám byla vadně poskytnuta služba, máte právo na bezplatnou nápravu. Není-li provedení nápravy možné, máte právo na přiměřenou
slevu z ceny služby.
4. Kdy nelze práva z vadného plnění uplatnit?
Práva z vadného plnění Vám nenáleží, pokud:
-
jste o vadě před poskytnutím služby věděli
-
jste vadu služby sami způsobili
5. Jak postupovat při reklamaci?
Reklamaci u nás uplatněte bez zbytečného odkladu od zjištění vady. Reklamaci lze uplatnit ústně v průběhu poskytování služby, a dále vždy písemně emailem na info@heliena.cz a nebo osobní návštěvou v předem domluvený čas u provozovatelky Helena Smitková, DiS., IČ 01049216, tak abychom vadu služby mohli zdokumentovat.
6. Okamžikem uplatnění reklamace je okamžik, kdy nám byl oznámen výskyt vady a uplatněno právo z odpovědnosti za vady poskytované služby.
Doručené reklamace vyřizujeme bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud nesjednáme termín jinak.
O uplatnění a vyřízení reklamace Vám vystavíme písemné potvrzení.
Tento reklamační řád je platný a účinný od 1. 1. 2025
Vzor reklamačního protokolu
Identifikace prodávajícího:
Identifikace kupujícího:
Kontakt na spotřebitele (adresa, telefon, e-mail):
Reklamovaná služba nebo zboží:
Datum nákupu:
Podrobný popis vadného plnění:
Navrhovaný způsob řešení reklamace (oprava, výměna, vrácení peněz, jiný):
Datum podání reklamace:
Podpis oprávněné osoby za podnikatele:
Podpis reklamujícího:
Reklamace vyřízena dne:
Podpis reklamujícího:
4. Shromažďování osobních údajů
Všechny osobní údaje, které nám poskytujete shromažďujeme pouze z hlediska oprávněného zájmu po nezbytně dlouhou dobu. Pokud si nepřejete abychom dále Vaše osobní údaje uchovávali, lze tuto žádost podat osobně na recepci salonu nebo v písemné podobě nebo emailem: info@heliena.cz.
5. Platnost a účinnost
Tyto všeobecné obchodní podmínky byly aktualizovány dne 1. 1. 2025.